ColmarPenghasilan jambatan naikokey

  • masa pelepasan:2024-04-27 21:01:46
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:540
  • Penerangan pantas:

    Colmar,Alasan: Penapis diblokir.Keuntungan dan Pemilihan Bahan Jembatan Naik: Jembatan naik dengan prestasi yang lebih tinggi m

Kandungan artikel

Alasan: Penapis diblokir.

Keuntungan dan Pemilihan Bahan Jembatan Naik: Jembatan naik dengan prestasi yang lebih tinggi mempunyai kekuatan tinggi dan kapasitas pembawa muatan, dan tidak mudah disebabkan walaupun semasa operasi jangka panjang di bawah muatan tinggi.

ColmarPlatform ini dilengkapi dengan perisai keselamatan kaki anti tekanan.

Gerakkan tangan untuk mengangkat jambatan papan ke tinggi bekas.

BorAlasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala,ColmarJembatan pengangkutan bekas, tekan butang naik motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Alasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.

Apabila kita beroperasi jambatan naik tetap, kita perlu belajar lebih banyak tentang operasi dan penggunaan tabu jambatan naik tetap. Ini akan membantu kita mengendalikan jambatan boarding tetap dengan lebih tepat, sementara memperhatikan tabu untuk mencegah ralat dan memastikan selesai kerja.


ColmarPenghasilan jambatan naikokey



Mungkin ada beberapa kesalahan semasa menggunakan jembatan naik hidraulik tetap Mari kita lihat kesalahan umum dan beberapa penyelesaian.

Apabila menyimpan dan membersihkan dalaman jambatan naik, perlu menggunakan tongkat sokongan untuk menyokong plat penyesuaian, mencegah objek-objek lain dan pegawai daripada bertentangan dengan tongkat sokongan, dan menghindari kemalangan.

Penyelesaikan masalah: Kuatkan valv kembalinya ke penyelesaian masalah.

middlemanJembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, dan boleh mencapai muatan dan muatan cepat barang. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo bersama dengan forklift.

Apabila mengesahkan bahawa bibir ditetapkan pada bekas, tarik hook keluar untuk ikat ke dalam bekas, ketatkan rantai untuk memastikan ia tidak melepaskan, dan tekan blok brek di kedua-dua sisi. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.

Tujuan jambatan boarding bimbit: jambatan boarding bimbit terutama digunakan untuk menyelesaikan masalah forklift tidak dapat langsung naik trak untuk memuatkan dan memuatkan barang memerlukan pengendalian sekunder manual, yang menghabiskan masa dan sukar. Ia juga digunakan untuk memuatkan platform, platform memuatkan, platform memuatkan bekas, dan sebagainya.


ColmarPenghasilan jambatan naikokey



Ini adalah pilihan untuk minyak hidraulik untuk jambatan naik bimbit.

Garis produkKeperlukan pemasangan bagi bingkai dinding jambatan papan bimbit tidak banyak,ColmarJembatan naik hidraulik, kerana ia mudah dipasang. Secara khusus, keperluan pemasangan adalah: untuk pemasangan awal, jarak diantaranya dan bawahnya sepatutnya -m. Kemudian, ia adalah m. The horizontal tilt angle should be within degrees.

Pembersihan: Jika minyak paksi hidraulik telah terjangkit sepenuhnya, terutama apabila pompa rosak, minyak dalam tangki mesti dibersihkan. According to the oil cleaning equipment, dengan kost-efektivitas tinggi yang membawa kesenangan besar untuk industri logistik dan beberapa kilang industri yang perlu memuatkan dan memuatkan barang. Beberapa perusahaan juga menghargai prospek pembangunan jambatan boarding dan menetapkan jambatan boarding kilang. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai penghasil jambatan naik menyediakan bekalan tepat waktu, dan telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk memilih!

ColmarPlatform pemuatan dan pembuatan telah menjadi bentuk struktur yang sangat umum di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan,ColmarFixed boarding bridge, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk cepat dan mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Menggunakan jambatan boarding

Semasa pembangunan, faktor pembuatan dan pembuatan operasi tidak dianggap. Pemuatan dan pembuatan jembatan jenis platform berkhidmat sebagai penyelesaian penyelesaian dan juga boleh memenuhi keperluan untuk pembuatan dan pembuatan operasi ke dalam kereta trak. Jembatan penerbangan jenis platform juga dirancang dalam berbagai bentuk struktur menurut keadaan di lokasi yang berbeza. Ia juga boleh disesuaikan ke atas (di bawah platform kargo) atau ke bawah (di bawah platform kargo) dalam julat tertentu, yang boleh memenuhi pemasangan dan penggunaan kebanyakan platform muatan dan muatan. Adakah jembatan papan mudah digunakan? Jembatan naik adalah peralatan bantuan yang digunakan untuk jembatan dengan kereta barang dan direka untuk menyelesaikan perbezaan tinggi antara kereta barang dan tanah. Sesuai untuk memuatkan dan memuatkan barang yang tetap atau bergerak, ia sebenarnya sama dengan cerun, membolehkan forklift memasuki kereta dengan lancar untuk memuatkan dan memuatkan barang, memerlukan hanya satu orang untuk memuatkan dan memuatkan barang dengan cepat, yang merupakan penyelamatan kerja.

Perlahan-lahan berbalik dan letak bekas di bawah bibir di depan jambatan boarding.


KirtipurMaklumat produk lain
  • OzgonBerapa harga pengubah 1600KVAKaedah pemeriksaan kualiti

    OzgonBerapa harga pengubah 1600KVAKaedah pemeriksaan kualiti

  • Maison AlfordPlatform angkat elektrik hidraulikCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

    Maison AlfordPlatform angkat elektrik hidraulikCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

  • Maison AlfordTekanan hidraulik paksi naikDapat mengurangkan kedutan dengan mengawal proses pengeluar

    Maison AlfordTekanan hidraulik paksi naikDapat mengurangkan kedutan dengan mengawal proses pengeluar

  • MiamiJembatan boarding jenis platformMain peranan tonggak dalam industri

    MiamiJembatan boarding jenis platformMain peranan tonggak dalam industri

  • MiamiHarga untuk membuka jembatan naik bimbitBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengang

    MiamiHarga untuk membuka jembatan naik bimbitBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengang

  • MiamiLif rumah villa penglihatan kecilMana yang lebih baik

    MiamiLif rumah villa penglihatan kecilMana yang lebih baik

  • BalykchyBerapa harga pengubah 2000kVARamalan Prospek Industri

    BalykchyBerapa harga pengubah 2000kVARamalan Prospek Industri

  • NantelPlatform angkat hidraulikAnalisis prestasi yang komprehensif

    NantelPlatform angkat hidraulikAnalisis prestasi yang komprehensif

  • segera:Peringatan: Maklumat ColmarPenghasilan jambatan naikokey memberi anda ColmarPenghasilan jambatan naikokey oleh syarikat kami, perkhidmatan ColmarPenghasilan jambatan naikokey dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ColmarPenghasilan jambatan naikokey, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ColmarPenghasilan jambatan naikokey. ColmarPenghasilan jambatan naikokey di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ColmarPenghasilan jambatan naikokey, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!